The O.C.

Senaste natten spenderades med Linda och Fanny hemma hos mig. Vi tittade filmer, spelade spel och hadde det riktigt roligt. Blev tyvärr inte så många bilder tagna igår, men om jag hittar någon bra så kanske det kommer upp någon lite senare. Idag har jag varit med Linda till "stugon" en stund, varit på en promenad med syster och Yatzy och tittat massor av avsnitt från the O.C. Sitter nog ännu och tittar med en av mina katter närvarande ;), men tog en liten paus för att blogga. Ikväll blir det antingen att sitta hemma eller en sväng upp till byn med några andra. ;) Men imorgon händer det saker eftersom vi har 1:a maj konsert med Närpes skolmusikkår så ska vi till vasa och marschera och även marschering och konsert i närpes står på schemat. Så det blir tyvärr ingen bra uppdatering imorgon, men nu skall ja fortsätta att titta på mitt O.C. så vi hörs :)






Tre av de varelser på jorden som jag älskar alldra mest och som alltid finns där för en. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback