Risnäs Träsk

Dålig uppdatering här. Gårdags kvällen spenderades vid Risnäs träsk i övermark med klassen, en riktigt trevlig kväll med massor av trevligt folk, vi gick bland annat runt hela träsket några av oss, så där fick man ju dagens motiton. ;) Kameran hängde tyvärr inte med så det kommer inga bilder. Idag är vi lediga från skolan eftersom det är kristi himmelsfärdsdagen. Jag har rensat jordgubbslandet och senare tänkte jag kanske göra någonting med Fanny. Imorgon är det skolan igen men ingen vanlig skoldag för vi skall tillbringa dagen vid öjskogsparken med alla andra från 7:an. :) Sista dagen i skolan, jag längtar så efter sommarlovet som riktigt riktigt snart är här. Nu skall jag ta mig ut i värmen eller iaf. göra något annat än att sitta framför datorn en stund. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback