Godis

Hej på er alla. Lördags kvällen blev en rolig kväll i byn med ett helt gäng med härligt folk ;) Men igår blev det ingen uppdatering eftersom jag var borta hela dagen. Blev en lite tung men mycket rolig dag med ett trevligt sällskap. Men nu tillbaka till nuet, idag har det inte hänt så mycket, skolan var helt okej och det blev ingen orkester övning för mig eftersom jag är förskyld och känner mig trött. Så denhär kvällen spenderas med godis en mysig fílt och några avsnitt av den härliga serien OC. Veckan famöver kommer att vara full av aktiviteter bland annat trumpet lektion,en till orkester övning, en konsert i Oravais och shopping står skrivet på schemat. Snart bär det också av till Åland med B- orkestern, en helj som är grymt väntad av mig och förmodligen en hel del andra också. :) Eftersom det börjar bli sommar tänkte jag piffa upp bloggen med lite bilder som ja tagit.

 google blid





Blommor.


Kommentarer
Linda säger:

Oj shit va fin! Speciellt första :o :)

2011-05-02 | 22:32:40
Bloggadress: http://lindolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback