Ishockey

Tyvärr har det varit lite dåligt med uppdateringen här de senaste dagarna, men jag hoppas ni förstår att jag just nu har väldigt fullt upp med alla konserter, övningar, resor och prov. Knappt så att jag har hunnit sätta mig ner och ta det lite lungt en stund. Somsagt fullt upp hela tiden, inatt bär det av till Åland där helgen skall spenderas. Har försökt få det att funka med bloggning från telefonen men fick tyvärr inte det att funka. Så i helgen kommer det kanske inte att bli så mycket till bloggning men jag kanske lånar någon annans telefon om jag får en stund ledig eftersom schemat är ganska full späckat så kan det hända att i inte hör så mycket av mig i helgen men vi ses snart igen. Nu till dagens: Hadde finska prov idag men det är väl inget att hurra för eftersom jag tyckte att provet var svårt. Har packat nästan hela tiden sen jag kom hem men nu just sitter jag och hejjar på Finland igen i ishockey och hoppas att de vinner. Skall fortsätta med det nu så, Vi hörs! :)
(Finland vann matchen som hann ta slut innan jag hann skriva inlägget klart, de är nu i semifinal ;)


En bild från förra året, från Åland.


Ishockey match (Sport)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback