Prov, Prov, Prov och mera Prov

Hadde grym huvudvärk igår, men jag hadde bestämt att jag skullle läsa massor på det svåra historia provet igår och får bra i det men istället så somnade jag och sov länge och när jag vaknade var klockan rätt mycket så jag fick panik och började strom läsa men efter sen stund så orkade jag inte längre så jag gick och sov igen. Provet gick nog ganska bra ändå tror jag. Har massor av prov nu, blir helt slut bara för att tänka på de alla prov som återstår, men nog ska det väl gå bra får vi hoppas. Ikväll är det matematik prov (som jag inte fattar riktigt mycket av) som står på schemat, Hörs :)

 
 WE♥IT
 Btw så Grattis till Jenny som idag klarade moppekortet, äntligen :D


Kommentarer
Jenny säger:

Hihi taack! :D du ska no få kom ut o kör me me naa nu :)

2011-11-05 | 12:54:40
Bloggadress: http://jennymariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback