"Världens Bästa Dag"

Hadde ju som vanligt orkester övning igår kväll så jag hann inte blogga. Men denna dagen kan man iallafall säga att har varit stökig, känner mig helt slut efter allt råddande och otur. Skulle iallafall från början idag åka hem från skolan helt vanligt och sen åka in till stan senare med bil, men så blev det ändrat så att jag skulle ta bussen direkt men så hadde jag inga pengar så skulle jag höra med syster om hon hadde men hon kunde inte svara för hon hadde lektion och sen när hon ringde upp så hadde jag igentiligen "långrast" men då hadde vi ju förståss ett möte så du kunde inte jag svara och så sen måste jag höra med några andra om de kunde låna pengar och så kunde de det. Men jag behövde fortfarande få kontakt med min syster för en anna sak och hon ringde om och om igen men jag hadde lektion och sen när jag äntligen skulle kunna ringa henne och hon skulle kunna svara så slocknade ju förståss telefonen då innan jag ens han ringa upp henne. Så försökte jag få kontakt med henne på andra sätt som slutade med att jag fick halv springa ner till bussarna och möta henne. Hon ringde sen hem och så hadde de ju förståss inte åkt hemifrån ännu, så vi satt på med en tjej hem och åkte därifrån in till stan då, så med andra ord råddade det tills sig helt i onödan. :)


Svårt att hitta bild som passar detta. Hoppas att ni också orkade läsa det där uppe blev lite långt ;)
Blir att se en film nu tror jag, Godnatt iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback