EM i Helsingfors

Åkte ju iväg på EM då i lördags på morgonen, spelade och uppträdde och allt möjligt, på söndagen vaknade vi tidigt packade ihop och åkte iväg på fler spelningar, var stressigt så gott som hela tiden men var trots det en riktigt rolig resa, runt 12 tiden på natten till måndag var vi klara för hemfärd och med en hel del stopp p.g.a. ena bussen så var vi hemma runt 6 tiden på morgonen, kände mig som en zombie eller något var så himmelens trött hade ju varit vaken nästan 24h men trots det gick jag bara in och bytte kläder, drack red bull för att alls överleva och gick ut och jobbade i några timmar, när jag slutade sov ja typ 3 timmar och sen började pappa och jag fixa med moppeblien. :)
Idag har jag jobbat och efter det fixade jag mig och så åkte jag och Fanny och Felicia hängde också på dit på mat till   Näsby, där Fanny och jag sen driva runt lite här och där, träffade massor me folk och sånt, innan vi till slut styrde hemåt igen, har haft iallafall en riktigt bra kväll! :D
 
Tror jag ska börja försöka sova nu eftersom det är jobb som gäller imorgon igen, Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback