Dålig Uppdatering!

Ojj vilken uppdatering! Nåväl, Lördagen spenderades med Elinor, var först på American Car Meeting i Töjby och sen åkte vi ner till villan, tog moppebilen och drog iväg till Fagerös simstrand på en mysig picknick senare på kvällen satt där i flera timmar och hann verkligen tala om allt behövligt men kvällen slutade inte riktigt där och inte heller riktigt som vi hade tänkt oss men mellan de dåliga stunderna hann vi ändå ha riktigt roliga stunder, hann b.la. med att köra hem med endast varnigsblinkers mitt i mörka natten, vilket ledde till en hel del skojj, haha, allt ska man vara med om ;) På söndagen vaknade vi utvilade och solade så gott som hela dagen innan vi begav oss hemåt, väl hemma hoppade vi på Elinors vespa och vespade iväg upp till byn. Det och att ligga och sova och vara på sjukhuset är ungefär det enda jag har gjort sen förra helgen eftersom jag fick feber och blev sjuk i måndags så fick lov och lämna hemma från Estlandsresan jag skulle ha varit på denna vecka, men det kommer nya resor får vi hoppas. :) Nu ska jag bara ta det lungt och slappa eftersom jag ännu inte är helt frisk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback