Tomatkarneval, Dragracing, Shopping och Mycket Annat!

Ojj, uppdatering här minsann, ;)  Men så gott som hela fredagen och lördagen spenderades i Näsby på Tomatkarnevalen, på fredagen körde Fanny, Felicia och jag dit och sen så lämnade vi där hela kvällen och sen på lördagen körde vi tillbaka dit och spelade och sen handla vi mat och så åkte vi tre ner till min villa och fixade till oss en förvånandsvärt god middag ;) Sen titta vi typ film och så började vi fixa oss inför kvällen, då det bar av till Näsby igen. Sov 3h när jag kom hem innan det var väckning och hela familjen åkte iväg till Alastaro på dragracing, vilket var som alltid grymt roligt och värt att åka på trots få timmar sömn. :) När vi var hemma igen runt 9 så gick jag direkt och la me och somnade nog på direkten för jag var så otroligt trött, 
Igår så jobbade jag och sen åkte vi in till stan på lite shopping, fick med mig en hel del hem både till moppebilen och mig själv :) Hel nöjd! :)
Idag har jag jobbat och när jag slutade började jag fixa mig och nu åker jag riktigt snart till Linda och sedan så sticker vi iväg till Näsby och uträttar lite ärenden :) Bortsett från i söndas så är det här 6 dagen jag är till Näsby i rad sen förra tisdan ;) 
 
Här kommer 2 mobilbilder från Alastaro i söndas:
 
 

Kommentarer
Ida säger:

Bilder på mopobilin ? :)

Svar: Måst ga å ta na ov an åså kan ja väl no la opp na tå ja hinner, men hinner int nu nu iallafall :)
Elisabeth

2012-07-12 | 22:02:03
Bloggadress: http://nikonsaklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback