Midsommarafton

Vill först och främst bara önska er alla glad midsommar, och hoppas ni får en lika bra midsommar som jag kommer ha! :) 
Så där annars så vet jag att uppdateringen inte varit stor de senaste dagarna men har ingentligen inte hänt så mycket annat än att jag har jobbat och städat inför konfirmationen, vilket inte kändes så viktigt att skriva om varje dag. ;) 
Imorse steg jag upp en aning senare än vad jag brukar och gick ut och plockade blommor som jag senare skulle ha med mig när vi skulle dekorera kyrkan, så runt 10 åkte jag upp till kyrkan och vi satte igång med att fixa med blommorna och sedan övade vi också. Nu har jag gjort lite andra saker som ska va gjorda tills imorgon och ska snart börja fixa mig inför kvällen som ska spenderas hos Fanny med några andra tjejer för att firar midsommarafton, kommer förmodligen bli en riktigt bra kväll! :D
Så där annars så blir jag ju konfirmerad imorgon så hinner nog inte med någon bloggning men ett tidsinställt är fixat! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback