Pappersinsamlingen 2012

Vaknade runt 8 imorse och drog på arbetskläderna och åkte upp till byn därifrån pappersinsamligen startade runt 9, Linette, Jesper, Simon, Tony och Jag följde med på den vanliga rutten och plockade och kastade papper i mängder, väldigt tungt i längden med endå väldigt kul, har varit med sedan jag kanske var 7år eller nåt sånt och har fortfarande inte tröttnat på det, har alltså blivit en tradition! ;) När vi sedan dammiga och trötta kom tillbaka till byn åt vi och sen lastades pappret ut ur lastbilen. Kom väl hem runt 2 typ och nu håller jag som bäst på med att fixa mig, har lite beslutsångest inför kvällen så får väl se var jag landar. :)
Här är lite bilder som Linette tagit under dagen:
Synda bara att det nu är ett helt år till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback