Skola, Körövning, Zumba

Idag har jag minnsan hunnit med en hel del. Först åkte jag iväg till skolan som vanligt och hade en helt vanlig dag, när jag slutade åkte jag hem och hann bara vara hemma en stund innan jag satte mig i bilen och åkte tillbaka på moped körövning som drog ut på tiden när schemat var redan tajt och så skickade Linda att hon redan var vid mig när jag ännu var kvar och övade och ingen var hemma så hon fick sitta på trappan tillsammans med katterna en stund. Blev bråttom hem för att byta om och sen sprang vi till traktorn och körde upp till byn på zumba och sen stanna vi i byn en kort stund. Nu är jag hemma efter en riktigt skojj dag trots allt :)
Hoppas ni hade det bra tillsammans du och katterna! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback