Fullspäckad vecka!

Ojj, här har man varit aktiv! Har iallfall haft en helt fullspäckad vecka som har sett ut så här:
Måndag: Hade två skolkonserter med musikkåren och så var Linda och jag ut och körde på kvällen :)
Tisdag: Övermark 6:orna hälsade på och sen så minns jag inte vad jag gjorde på kvällen ;)
Onsdag: Yttermark 6:orna på besök till högstadiet och så stannade jag kvar efter skolan och ställde till för konserten, sen och åt och så snabbt hem, iväg till Linda och åka upp till byn på konfirmations träff och sen fira min storasyster som fyllde år! :)
Idag: Har tillbringat så gott som hela dagen i simhallen där vi övat inför de två konserter vi haft idag. Nu är jag hemma och känner mig rikitigt trött efter en lång dag som ännu inte är slut utan nu blir det kemi provsläsning för fullt!
Som ni ser så har jag bara haft några få lektioner denna vecka, och det kanske låter konstigt men jag tycker nästan det ska bli skönt med en helt vanlig skoldag imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback