Valborg

Började gårdagskvällen hemma hos Jenny med Jesper, Fanny och Felicia. Runt åtta åkte vi in till näsby där vi träffade på lite annat folk och gick runt till alla möjliga ställen och tillsist så hamnade vi i parken. Var så helt otroligt kallt och blåste så jag trodde nog flera gånger att jag skulle frysa ihjäl, men det blev endå en riktigt riktigt skojj kväll! :D Sen runt 1/halv 2 tiden tog vi oss hem, kröp ner i sängen och sov några få timmar tills väckar klockan ringde lite före nio och det var dags för vasa och marschering och sedan till närpes. När jag kom hem från det åkte Fanny, Felicia och jag upp till glasskiosken och åt glass. Nu är jag hemma och tänker bara slappa resten av kvällen. :)
En vacker bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback