En Bild Säger Mer Än Tusen Ord!

Var på klassträff till Bistro då i fredags och sen när vi kom hem så fixa vi oss lite och så for vi iväg till Petalax där Richard och Mietsson var. For ut på äventyr med dem och körde typ runt på alla möjliga ställen innan vi tillslut nångång på natten begav oss iväg hemåt, en riktigt bra kväll iallafall! :D
Tog moppebilen till Näsby igår runt 3 tiden med Richard och Mietsson som sällskap, runt halv 4 hoppa jag på en buss där och for till Lappfjärd för att spela med musikkåren på en konsert och runt 7 var vi tillbaka i Näsby igen. Fanny, Felicia och jag bytte kläder och så for vi iväg ut i Näsby med Richard, Mietsson och några andra. Fanny for iväg på något möte/träff vid Fila och vi andra körde runt i Näsby medan. Felicia for hem runt 11 tiden och vi andra for ut och körde, en bra kväll denna också! :D
 
Kameran fick hänga med denna helg så här kommer lite bilder från både fredagen och lördagen:
Fredag:
 
 
Lördag:
Sista bilden beskriver min och Mietssons sysselstättning hela gårdags kvällen! ;D
Säg till om jag ska ta bort någon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback