Helgen!

For ut med Mietsson, Richard och Fanny i fredags på lite äventyr  och hade en riktigt bra kväll! :D
Igår steg jag upp, fixade mig och så åkte jag runt 2 iväg till Petalax där Mietsson och Richard väntade på mig. Brummade runt lite här och där och sånt innan vi runt 7 tiden begav oss till Pörtom hem till mig där jag fixade mig innför kvällen och så åkte vi till Fanny där Felicia också var. :D Kvällen började bra och blev bara bättre och bättre :D For ut i byn till låchen ett varv sen, men blev ganska snart tvugna att åka därifrån så då drog ett helt gäng hem till mig där vi tillbringade resten av kvällen! :D Tack för en härlig kväll alla! :D
Idag har jag inte gjort så jätte mycket, mot kvällen åkte Fanny och jag iväg till "plax" där vi bland annat träffade Mietsson och Richard, en bra kväll denna också! :D
Och så tvingade Mietsson mig att motivera vaför han är så bra som jag skrev för en tid sen så jaa... va ska man säga namnet säger ju allt eller hur var det, hahahaha! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback