I Don't Know What To Say Anymore!

 
Dagen började bra med en lite längre sovmorgon. For till skolan runt 9 och den blev bara bättre och bättre av olika andledningar. Runt 12 tiden gick vi (tajtaja gänget) iväg till YA för att tävla. Hade alla möjliga tävlingar bl.a. att kapa nå kopparrör och bygga ihop dem till en ledning, att bygga en fågelholk, att köra en radiostyrd truck igenom nån bana och massa massa annat. När vi gjort alla uppgifter klart fick vi saft och bulle och sen var det dags för prisutdelning. Satt seriöst på hel spänt och väntade på resultatet och sidär dagen skulle bli ännu ännu bättre, VI VANN!! :D :D trodde seriöst aldrig att vi skulle vinna, blev så chockad så att jag inte ens fattat de än ;D så nu är vårt lag Team Lindeman bestående av Oscar, jag och Sebastian vidare till nästa tävling som skulle hållas i Seinäjoki nångång senare + att vi blev ägare till varsin ipod shuffle :D Sen fortsatte dagen på topp, fick sluta lite tidigare, blev bjudna på tårta + att vi hade håltimme sista. For och skulle besikta moppebilen då och där kom första botten nappet, den klarade sig inte felfri utan hade ett fel som måste åtgärdas först. Nåja efter det for jag efter Linda som var snäll och väntade på mig vid skolan för att göra mig sällskap hem, disskuterade om allt och ingenting  . :D For sen med Fanny upp till byn och träffade lite folk och sånt men på kvällsidan började dock den hittills perfekta dagen sjunka neråt men nåja "life goes on" som man brukar säga :)
 
 
Ojj vilket långt inlägg, hoppas ni orkar läsa ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback