Slättens Mystik & Fagerö

Körde till skolan med Linda igår där vi inte direkt hade några vanliga lektioner alls, utan var istället med några elever från en skola i Björneborg. Slutade iallafall två timmar tidigare och for hem. Åkte senare iväg in till Näsby igen  eftersom det var slättens mystik och vi skulle spela där, störtregnade ju typ såklart just när vi skulle spela då men, sen gick Fanny, Felicia och jag till casa på pizza där vi fick en sponatan ide om att ha en sleep over hos nån av oss, så gick till epee och handlade mat och sen kom de till mig och sov över, titta typ film och lite sånt innan vi somnade. 
Just nu sitter jag och gör mig klar och taggar inför kvällen som förmodligen kommer bli helt super, åker först på förfest till Yttermark och sen vidare till Fagerö. :)
Ha en bra lördagskväll alla! :)
 
webcam bild, just nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback