HumorShow!

Slutade skolan tidigare igår så jag kom hem redan runt 2 och körde då in bilen i garaget och satte jag igång med att tvätta den riktigt riktigt grundligt, såå efter ca 2h av skrubbande, putsande och fejande så var den äntligen skinande ren både på utsidan och insidan igen, (den lär väl dock tyvärr inte vara det så riktigt länge men...)  så då gick jag bara in och fixa mig lite och så bar det iväg på showövning och när jag sen nångång runt 11 kom hem från den for Elinor och jag ut och körde! :)
 
Idag steg jag upp, fixa mig och så bar det av till Näsby, kl.12 satte vi oss på scen och började öva förfullt, sen kl. 3 hade vi första showen och halv 8 började den andra, trots att det är tröttsamt så är det ändå riktigt skojj att vara med och spela på showerna! :) Efter ganska många timmars tillbringande på scen kändes det riktigt skönt att få åka hem sen, men när jag kom hem runt halv 12 sprang jag bara snabbt in och drog på mig vanliga kläder och så for Elinor och jag ut även ikväll, hamnade i Plax där vi träffade på Tobbi, Conny och William som vi sen spenderade resten av kvällen med. Nu är jag hemma igen och verkligen dödstrött efter en lång och händelserik dag, så Godnatt nu alla kära läsare! :)
 
Här kommer en hel del mobilbilder från senaste veckan bland annat från showen osv.! :) 
            
Bowlade på gympan i tisdags!
 
Aktiva elever på matte lektionen! ;)
 
 
Biltvätt p G!
 
 
Snygga showmusiker! ;)
 
 

 
Uppträdande med KAJ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback