Dag 2

Steg upp typ halv 6 imorse och halv 7 tog Elinor och jag bussen till stan där vi är tvugna att vänta typ 1h innan lektionerna börjar om dagarna så vi passade på och åt frukost då under tiden innan vi gick till lektionerna.
 
Haha, lite sadface idag innan vi äntligen kommit på vilken av alla de 100 dörrarna in som var öppen 20 över 7 på morgonen, och såklart var det ju den sista av alla vi provat ;)
 
 
Måste säga att andra dagen kändes redan 100 gånger, man hittar redan typ allt, känner vissa lite osv osv. 
Trots att man oftast inte känner en enda en på lektionerna eftersom jag överlag typ inte känner någon i skolan ännu och man ju inte går med sin klass och att vi har 75 min lektioner på Övis istället för 45 min som man är van vid så gick timmarna förvånandsvärt forta och helt plötsligt var det dags att åka hem igen :)
 
 
Ganska strax efter att jag kommit hem så dök Elinor upp här idag igen och vi hade bestämt oss för att ha Spy Kidz maraton, ja jag vet att det är lite halvt barnsliga filmer men eftersom vi alltid kollade dem när vi var små var vi ju bara tvugna + att dendär ena till och med är 3D ju :) Orkade bara kolla 2/3 filmer och sen att vi typ bara och tala någon timme, skönt att bara få ta det lungt efter skolan :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback