Gymnasiets första skoldag

Steg upp och for iväg med Elinor och hennes mamma som var snäll och skjussade oss till Övis igårmorse då, var typ först hela skolan i gymnastiksalen och sen gick man med sin klass till ett klassrum, guud så sjukt nervös jag var och det gjorde ju inte det bättre när det visade sig att typ alla andra i min klass redan kände varandra iallafall var det ingen som inte kände någon alls förutom jag då som inte ens hade sett någon av dem förut, nåja efter en hel dag men lära känna lekar och väldigt schyssta och vänliga klasskamrater så kan jag både typ allas namn i klassen och till och med längtade tills nästa skoldag :) 
 
 
Elinor mamma hade sen väntat i stan på oss så då for vi iväg och fixade våra busskort osv och sen iväg hemåt och då kom Elinor till mig senare för att ha lite filmkväll, chill och tal om skolan efter första dagen :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback