Innebandyturnering

De senaste dagarna har nästan helt bara gått ut på att åka till skolan, åka hem och försöka hinna med alla läxorna genom att jobba med dem från kl.5-23 typ.
Ingen ledighet förens jullovet inleds i vår skola inte, utan har haft en jätte tung vecka hittills med förhör, matteinlämingsuppgifter osv, uschdå!
 
Kommer nog sova mig igenom hela jullovet eftersom jag är så sjuukt trött...
 
 
Idag hade jag iallafall en lite lättare dag eftersom jag mellan varven fick smita iväg från lektionerna för att spela en och annan innebandy match med några ur klassen i turneringen de ordnar i skolan, vann första med 7-1 men förlorade dock den andra med knappa 2-3, återstår bara att se om vi kommer vidare till finalerna imorgon nudå! 
Kom igen 1A!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback