Those Will Be The Best Memories!

Blev nog en helt bra och rolig kväll igår med många härliga minnen. Började med att åka hem till Fanny nångång runt 6 tiden och förfestade, lekte frisörer, och hade det allmänt skojj. Sen nångång runt 9 kom taxin och vi trängde då in oss alla i den och for iväg mot Solf. Kom hem nångång inatt och somande nog ganska på direkten skulle jag tro. 
Idag har jag typ bara packat lite, och så där annars verkligen inte gjort något ända tills jag och Linda for iväg ut på mat och tjejsnack, vilket vi konstaterade att har blivit till en liten tradition om söndagskvällarna för oss, haha ;)
Ja, och om ni undrar varför jag packar så är det för att jag imorgon åker iväg till Ilmajoki som utbyteselev tillsammans med Fanny och ska bo där själv hos en familj i en vecka. :)
 
Tumblr_lx1ev3os1d1r90jqvo1_500_large
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback