Ungdomsdans!

Ojj en hel vecka ha redan gått sen jag bloggade senast, veckorna rusar faktiskt iväg nu för det mesta och det är ju grymt skönt. :) 
Denna vecka har det väl inte hänt så jättemycket speciellt, i måndags minns jag faktiskt inte vad jag gjorde men i tisdags var vi nu iallafall till Vasa med 9:orna och besökte olika skolor innför nästa läsår, i onsdags kom Elinor hit på kvällen och i fredas var vi ut och brumma. Igår kom först Elinor och Felicia hit och så blev vi hämtade av Linda och Pati som tog oss till Petalax där det var ungdomsdans, var där typ till 1 och så tog vi taxi hem till byn tillsammans med några andra, där jag lämnade till nångång runt 4/halv 5 tiden. Hade iallafall en riktigt bra kväll! Imorse vaknade jag sjukt trött efter endast några få timmar sömn och gjorde typ zero tills jag sen for upp till byn med Fanny ett varv och sen nån gång runt 4 iväg med Linda på roadtrip och mat, nu är jag hemma efter en händelserik men sjukt rolig helg och känner faktiskt att det ska bli riktigt skönt att krypa ner under täcket och sova några timmar innan väckarklockan sen ringer igen och det är dags för ännu en skolvecka! 
 
Har sjuukt många bilder på mobilen från igår men orkar inte föra över dem nu så här får ni istället en instagram från nångång sen igår natt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback