Back On Track!!

Ska väl försöka börja med den här bloggningen nu då igen efter några veckors uppehåll. Anledningen till uppehållet  vet nog ända de flesta som läser bloggen så tänker inte börja skriva något om det. 
Nåja livet har gått vidare trots blogguppehållet och jag har hunnit med en hel del sen sist,
Bland annat så har det hunnit bli 2013 och det nya året firades in i Petalax med vänner, har också varit på Pörtom revyn, cruisat med moppebilen, lärt känna många nya härliga personer, tillbringat tid med de närmaste och i lördags var vi en hel bunt av vänner hemma hos mig. :) 
Skolan har börjat igen och denna vecka har jag även en utbyteselev från Ilmajoki hemma hos mig, Milla. :)
 
True! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback