En lyckad dag!

I torsdags blev jag upphämtad redan runt 7 tiden på morgonen och så åkte jag, Sebastian, Oscar och två lärare iväg till Seinäjoki där vi skulle delta i Taitaja 9 tävlingar eftersom vi ju vann dendär tävlingen i höstars. 
Var grymt grymt nervös hela vägen och väl framme tog de våra telefoner och så blev vi satta i ett rum under övervakning. Sen runt halv 10 gick vi iväg till bana där vi skulle tävla men tyvärr gick inte tävlingarna så bra som vi hoppats så vi kom inte vidare men vi gjorde iallafall vårt bästa och jag är väldigt glad att jag ens fått möjligheten att delta. 
På fredags morgonen kom Linda och hämtade mig och snowboarden/skidorna och så for vi till skolan. Efter att skolan slutat bytte vi bara om och så hoppade vi in i moppebilen och satte iväg mot Parra. Var helt taggade båda två och var framme perfekt tills dom öppnade. Brände på ner längs backarna i några timmar och sen bar det av iväg hemåt efter en riktigt bra dag! När jag kom hem kom Elinor till mig en stund och vi tittade lite film.
Igår gjorde jag zero på dagen och sen mot kvällen for Felicia och jag ut och drajva och hamnade hemma hos en i Petalax.
 
Här kommer lite bilder som jag tänkt lägga upp med de senaste inläggen men som inte funkat att ladda upp då:
                                 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback