En Sjukt Rolig Kväll/Natt/Morgon!

Jobbade ju på lördagsdagen då och sen när jag kom hem så for jag och storasyster ut och sprang innan det blev dags att börja fixa sig innför kvällen och fagerö.
For upp till låchen runt halv 7 på förfest där det såklart blev ölspel innan vi blev hämtade av bussen och drog vidare till Fagerö där kvällen fortsatte super bra och när vi nångång runt 3 typ kom tillbaka till Pörtom hoppa jag av i byn tillsammans med ett gäng andra och helt plötsligt efter någon timme i byn var jag, Tommy, Tony, Tiina och Ketola påväg till Närvijoki på fest typ, haha! Kom väl hem runt 6 och somande nog ganska så direkt efter en lång men sjukt rolig kväll/natt/morgon!, kan konstatera att livet leker nujust så enkelt är det bara! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Säg till om någon bild ska bort, såklart! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback