FHRA - European Championship Nitro Nationals

Lördagskvällen var nog helt okej, gick mest runt och träffade/talade med folk och höll på att frysa ihjäl av vad kallt det var! Kom hem 4 på morgonen, packade väskan och gick och la mig 1½h tills väckarn ringde igen kl. 6 och så drog jag, famlijen och Linette iväg till Alastaro, sov typ hela, halva vägen dit, satt mestadels av dagen i sanden och kollade på  när de tävlade och så gick vi runt i depån några varv också, vädret var verkligen super iår. närmare 30ºC i solen hela dagen, lyckades ju till och med bränna mig både i ansiktet, på benen och axlarna så efter 8h i steek het sol var vi ganska så nöjda och begav oss iväg hemåt! En riktigt bra dag trots lite sömn natten innan! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Har några filmer som jag ska försöka ta mig tid att fixa hit också någon gång de närmaste dagarna! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback