Om du bara visste vad du betyder för mig!

Tog igen alla missade sovmorgonar från sommarlovets början imorse när jag för första gången sen jag fått sommarlov fick sova precis så länge jag ville och sov enda tills klockan halv 3, haha!  
Men blev ju trots allt bara 9h för det... men det hör väl till lite när man har sommarlov med sena nätter och tidiga morgnar! :)
Låg iallafall i solen en stund idag och bara latat mig resten av dagen tills Linda hämtade upp mig och vi for via henne en stund innan vi drog upp till byn där vi nu suttit och tagit igen en hel del och pratat om allt som har hänt sen vi setts senast :)
 
best friends | via Tumblr - inspiring picture on Favim.com
 
Every brunette needs a blonde best friend
 
Gud så jag kommer sakna dig!! ♥
 

Kommentarer
Linda säger:

Nawsi! <3 kommer sakna dig mee! Vi måst böri skype hehe ;)

Svar: <3 japp hördö e var no ti he haha! :)
Elisabeth

2013-07-29 | 08:45:23
Bloggadress: http://lindolinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback