Vilket J*vla Härligt Liv Vi Lever!

Karin Valachová | via Facebook
 
Masade mig upp i jobb igår morse runt 8 då efter några timmars sömn och när jag sluta, for jag hem och lyckades somna en stund vilket gjorde att det blev lite stressigt när jag vaknade men jag hann ju iallafall! :)
Elinor, Jenny och Felicia dök upp här typ kl. 6 och runt 8 startade vi vår färd upp mot byn... dock var vi framme först 45min senare passligt till bussen iallafall haha! ;) Hade det grymt skojj i Fagerö hela kvällen och sen när vi anlände till byn igen stannade Felicia, jag och ett helt gäng med andra kvar på "efterfest" innan vi runt 5 tiden startade vår färd hemåt i regnet :)
Helt klart en av de bästa kvällarna på länge och som man gärna skulle vilja kunna spola tillbaka och uppleva en gång till, guud så roligt vi hade! :)
 
 
 
 
 
 
tog oss en "morgonlänk" också imorse nångång, haha! ;)
 
 
 
 
 
 
En hel del bilder från igårkväll/natt/morgon! 
Säg till om någon ska bort såklart! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback