Gamla FB statusar!

Efter att de for igår natt nångång runt 3 kanske så började Elinor och jag titta en film vilket tillslut blev så att Elinor låg och tittade medans jag tydligen somnat, haha! Inte lätt med tidiga morgnar och sena nätter!
När vi sen vakna nångång runt 1 idag åt vi nåt och resten av dagen har vi mest ägnat åt att se film och att skratta åt/försöka radera alla våra gamla statusar på fb! ;)
Kom oss iväg från villan runt halv 8 kanske och sen dess har jag faktiskt hunnit både träna och färga håret mitt! :)
 
Denna underbara tjej får pryda inlägget eftersom jag saknar dejj och tycker verkligen att vi måste hitta på nåt tillsammans nu snarast möjligt! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback