Lördag!

For i jobbet till halv 9 imorse då, slutade lite över 1 och for hem och tog det lungt några timmar innan jag började fixa mig och så bestämde Linette och jag att vi skulle hitta på något så vi for ut och körde, var bl.a. i Näsby, ett varv till Grånne med några andra  där det sådär annars verkligen var dött, alltså var seriöst inget folk alls där ju!
Kom iallafall hem ganska nyligen efter en trevlig kväll! :)
 
 
 
 
Imorgon planerar jag nu iallafall att börja med en riktigt sovmorgon, måste ju passa på när det är lite sommarlov!
och sen blir det väl förmodligen att ta sig tid och lägga sig under bilen och skruva lite så kanske jag efter det slipper köra runt och låta som någon värsta HD motorcykel som jag i nuläget gör... haha! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback