Så Kan Det Gå!

For ut och brumma lite hit och dit igårkväll... Träffade på en massa folk som vi typ tillbringade så gott som hela kvällen med, dock mot slutet var det bara jag, Elinor, Kim och Joel kvar, alla andra hade redan åkt hem!
Var nu bl.a. och simmade och hade det allmänt skojj hela gårdagskvällen/natten! :) 
 
Där mot slutet tyckte även Elinor och jag att de nog började låta lite väl mycket och konstigt när vi körde så då fick vi lov och börja testköra och ligga på marken under bilen för att försöka hitta vad felet var som bara började höras mer och mer för varje gång vi testkörde så vi kom tillslut på att jag tydligen lyckats få hål på avloppet... inte konstigt att det lät som det lät....
 
 
Kom efter allt hem nångång snarare mot morgonkvisten än kvällen och innan jag lyckats somna så var det väl sådär cirka endast 4h tills väckning och jobb, yippiie, snacka om att jag kände mig som nån zoombie ibörjan men sen kvicknade jag nog till! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback