Studentdimission, Grundskoleavslutning, Studentfest!

Steg upp nångång före 6 på morgonen och eftersom det blev en sen kväll kvällen innan jag kan säga att jag inte var detdär piggaste just då, nåja gjorde mig klar och runt 8 for vi iväg till Näsby på Jennys studentdimission och sen efter det så lämnade jag kvar på min egen skolavslutning och avslutade grundskolan, tog farväl av lärare osv, väldigt vemodigt måste jag säga att det kändes, usch och fy!
For sen hem där hela huset redan var fyllt av gäster, hjälpte till med lite ett som annat och umgicks med alla människor. 

Fyller detta inlägg med nån bild av klassen sen bara jag orkar föra över bilderna från kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback