Tidiga Morgnar Och Sena Kvällar!

Felicia kom hit igårkväll, tittade film, åt och hade det trevligt bara vi två! :)
Imorse ringde väckarn tidigt och det var bara att stiga opp och se glad ut för att sen dra iväg på jobb några timmar!
När jag kom hem färgade mamma mitt hår igen, denna gång med mycket bättre reslutat!
Mot kvällssidan for vi sen iväg och hälsade på mina kusiner, av vilken en föddes för typ en vecka sen, ååh så sööt! :)
Väl hemma igen hoppade jag på med Linda och Pati och for ut och körde en sväng! 
 
live while we're young
Nu ska jag riktigt snart börja krypa till sängs eftersom det är tidig väckning även imorgon då vi ska dra iväg till Tuuri på lite shopping! Får se om jag alls ska få sova ut något denna sommar! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback