Bogserade!

Gårdagskvällen började ju inte riktigt som planerat! Elinor och jag var på väg till Petalax i brist på annat och när vi hunnit en bit så small det bara till så jag trodde först vi fått punka, haha, nåja gick ut och kollade men nepp ingen punktering, försökte gasa men bilen gick inte framåt så då trodde jag ju att växellådan hade åkt men si nejj inte det heller men tog upp motorhuven och där vävade variatorremmen runt avbrakad -.- Haha Elinor och jag börjar iallafall vänja oss med det här med varningsblinkers i mörkret, hehe! Ringde efter pappa som kom efter oss och bogserade oss hem igen, skjussade oss till byn och senare gick vi hem till Elinor och satt där typ och bara tala och kolla nån film på tv. Konstaterade att hjälp vad man kan känna sig handikappad utan fordon, hur överlevde man förr igentligen innan man hade körkort! 
Idag steg jag upp nångång runt 12, gjorde zero, fick gooda nyheter att pappa handlat en ny rem åt mig idag och fixat den så var ut och provkörde, som en heelt ny bil nu måste jag säga, den går ju 100ggr bättre än förut! och nu har jag nyss fixat med nå musik till kvällen, då vi åker till Plax på ungdomsdans! Hörs! 
 
Två bilder från igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback