Dags att blogga!

Ojj börjar verkligen bli dags att blogga här nu! 
I torsdags steg mamma, jag och syrran på bussen vid neste och for iväg till hamnen i Vasa och sen till Umeå på shoppingdag, hela båten var typ fylld av endast känt folk, haha. Är iallafall riktigt nöjd över inköpen!
I fredags kom Elinor hem från en vecka i södern så då for hon och jag först på mat och sen ut och körde hela kvällen typ, riktigt skojj kväll iallafall!
I lördags kom först Fanny hit till mig och sen ringde Linda som äntligen hittat hem från Åland och då blev det att åka ut och köra med henne, Pati och några andra resten av kvällen också denna kväll var riktigt skojj! 
I söndags firade vi farmor hemma hos henne och lite sånt!
Igår började vi skolan igen, och efter för mig 3 veckor borta ur skolan måste jag säga att det faktiskt var riktigt skojj att komma tillbaka, träffa alla och komma in i lite rutiner igen. 
Trots detta kändes andra skoldagen genast mycket tyngre men man får väl trösta sig med att vi snart går ut och får sommarlov iallafall!
Igår mot kvällen kom sen Linda hit och vi kopplade hennes bas och for sen ut och körde lite och idag for vi iväg upp på zumba tillsammans som jag riktigt just hunnit stiga innanför dörren efter!
 
Bild från lördagen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback