Lördagkväll!

Äntligen helg och lördag nu, så himla skönt!
Igår efter skolan lämnade Linda och jag i näsby en stund och sen for vi hem till henne i det vackra vädret och satt där för oss själva och talade om allt och ingenting i flera timmar och sen drog jag hem åt något och så for jag och Elinor till petalax och sen vidare till William där Jennifer, Conny och Tobias också var och skruvade med Williams bil i några timmar innan vi sen for till byn igen.
Imorse ringde väckarklockan halv 9 och jag steg upp, fixade mig och så for jag iväg till frisören för att få lite ny färg på håret och för att klippa det, så sjuukt nöjd nu efter iallafall!! Sen när jag kom hem runt 12 tiden for jag en snabb sväng till Linda för att fixa nåt med basen och lite sånt, fort hem och åt, packade väskorna och så kom Linda hem till mig så tvättade vi snabbt av bilen, for ut och glänste lite med den medans den ännu är ren, haha! och så for vi hem till Linda där vi nu suttit nån timme och snackat massa skit oss emellan medans vi fixat oss och sånt. Sen om ett x antal timmar ska vi väl dra ut på nått skojjigt äventyr kvällen tillära!
Ha en bra lördagskväll alla!
 
Instagram från idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback