Film, Film, Film och återigen Film!

Håller på att gå ihjäl när jag läser på olika bloggar att de varit ut och sprungit... har varit tvungen att hålla upp med det nu i mer än en hel månad, kanske 5 veckor eller nåt p.g.a. av att mina allergier inte blir nå bättre så sen jag hade detdär med ögat har jag varit konstant snuvig, usch och fy för sånthär!! 
 
Idag i skolan tittade vi iallafall film alla lektioner förutom en då vi var ute och spelade kubb, så jaa... där gör man ju verkligen inte något vettigt längre och det känns super onödigt att stiga upp på morgona, åka buss 35km och sen bara sitta och titta film 7 lektioner i rad... skulle ju lika bra kunna vara hemma och göra nå vettigare! 
Ikväll har jag iallafall städat rummet riktigt grundligt tills syrrans student, super skönt när det är helt rent nu! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback