Sjuk!

Ojj så längesen jag bloggat något nu! 
De senaste dagarna har dock mest bestått av att ligga i sängen, ta det lungt, kolla film, med någon tupplur mellan varven eftersom jag först i torsdags hade alla möjliga fel och sen fick jag uppsvällt öga på kvällen vilket inte blev något bättre över natten heller så jag stannade hemma på fredagen. 
På lördagen började det reda upp sig efter att jag droppat nå allergi droppar i ögonen titt som tätt och jag for ut med Fanny på kvällen, var hos Emil, ett varv ner till Oscars villa i Nämpnäs osv. 
 
Men som om det inte räckte med alla besvär tidigare så har jag även fått en riktig förkylning nu så hela gårdagen tillbringade jag i sängen och idag var jag bara till skolan och skrev modde provet och så for jag hem igen
 
Bild på Linda och mig från vappen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback