Provvecka

Inleddde provveckan igår efter att först ha haft en halv vanlig skoldag, råkade ha matteprov vilket ju inte är kanske det allra bästa att skriva så sent när man redan varit vaken i typ 8h så det gick väl lite som det gick med det då men... och på kvällen var det hissaprovsläsning och ett zumba pass som stod på schemat.
 
Idag eftersom det är provvecka så börja vi skolan först 9, skrev prov fram till halv 11 eller nåt som inte heller gick sådär super bra eftersom essäfrågorna bara handla om sånt jag inte hunnit läsa på typ... och efter provet kom Dana och jag på spontant att gå och äta på mäccen.
 
 
 
Nu har jag nyss städat hela rummet och resten av dagen tänker jag göra zero eftersom jag har muskeltest imorgon så jag slipper läsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback