103

School :x
Haha ungerfär som jag känt mig de senaste dagarna när jag försökt läsa filosofi ;)
 
Läste på filosofiprovet för fullt igår, som jag för övrigt fatta noll av så jag bestämde mig för att ta en paus och dra upp me Elinor till byn istället där vi typ satt och tala om sommaren som gott osv, jisses så roligt det kan vara att bara vara ute en vardagskväll och i princip göra zero, + att vi typ dog 103 gånger eller vad det nu var igår eftersom vi lyckades skämma ut oss typ hela j*vla tiden var vi än var, piinit! Nåja vi fick ju iallafall oss sjukt många skratt då istället! ;) 
Var meningen att jag skulle läsa mera på filosofi provet när jag kom hem sen på kvällen --> att jag somnade och vaknade typ runt 2 på natten, gissa vem som fick panik! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback