Ännu en ny skolvecka

Ännu en ny skolvecka är inledd och gud vad veckorna går fort, redan 5 veckor sen vi började och första perioden börjar lida mot sitt slut, återstår bara denna vecka till innan provveckan inleds men har redan denhär veckan prov + en massa inlämningsuppgifter som ska vara gjorda så största delen av min fritid just nu går som vanligt åt till läsning och skirvning... det enda andra jag gjort är väl att va upp på ett zumba pass till byn ikväll :)
 
 
Känns lite tråkigt att bara blogg om skolan och skolarbete, läsning osv. hela tiden och knappast så skojj för er att läsa om det heller men eftersom det är min vardag och typ det ända jag gör om kvällarna just nu så är det typ tyvärr det ända jag har att skriva om :)

Kommentarer
Felicia säger:

Sv; HAHAH märkt itt ens hande ja :D

Svar: HAHAHA! :D
Elisabeth

2013-09-18 | 14:37:41
Bloggadress: http://feliciagranlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback