Glöggas & Lillajulsdans

Hängde i byn resten av vardagskvällarna förra veckan, ställde till på lokalen och i fredagas hade jag körlektion efter skolan sen bara hem och vända, slänga i mig nå mat, fixa mig snabbt och så blev det julöppning innan hela gänget sen drog till Conny på glöggfest, blev även Jurva en sväng me pojkarna på säinon.
 
 
 
 
Lördagsmorgon ringde väckarn och hur trött jag än var blev det att pallra sig till jobbet som dock gick fort och när jag kom hem hoppa jag i duschen och börja fixa mig straxt, som vanligt inget lugn och ro...
Var klar runt fyra och Jim hämta upp mig till honom där vi hela bunten förfesta innan vi drog på lillajulsmiddag på lokalen, längsta bordet 👌wuhuu haha!
 
 
 
Sen bar det av till Jim på fest igen, via lokalen millan varven och runt 2 hamna vi ut från Jim då hans faraa kom hem och ville sova och vi hamna stå på vägen en timma, jag i klänning och tunna strumpbyxor... Snacka om kallt... Innan vi fick påklart vart vi skulle på efterfest, varpå vi tillsist efter många om och men landa hemma hos Jyynas i värmen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback