Exchange Week Finland Day 7: Icehockey & Party

Fredag och sista hela dagen de var här. Konkade iväg med alla väskorna till skolan vi startade en ny del i projekt arbetet som gick ut på att vi skulle på något vis göra en presentation om vad vi tycker om Vasa osv på endast 3h så vi valde att göra intervjuer med folk på stan och sen sätta in det hela i en powerpoint som ni kan kolla in under creative work på bloggen jag länkade till här tidigare och sen presenterade vi det hela för resten av gruppen och en engelska klass.
 
 
 
Runt halv 3 vandra sen hela gruppen iväg till Rosso för att äta tillsammans och sen tog Eleonore, Eva, Filippa & jag bussen hem till Filippa där vi fixade oss klara för att först åka iväg på ishockeymatch och sen skjussa mamma & pappa Eleonore och mig till ABC där vi väntade tills de andra hemifrån kom som skulle med på festen i Sundom som vi finländare ordnat.
For till festen och där lämnade vi tills kl. 3 eller nåt skulle jag tro, blev en riktigt bra kväll nog! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback