Partajj

Senaste veckan har mest gått åt att försöka hinna ifatt skolarbetet som jag missade veckan innan och i torsdags råkade det sig så att jag slapp skolan helt och fick vara ledig, vilket resulterade i att jag sov ända framtills kl.14, oops! 
 
  
Igår efter skolan fixa jag mig och så kom Tommy, Jens, Tony och hans en klasskompis Fredrik efter mig och vi for iväg till malax för att försöka hitta hem till Emilia där några andra var på förfest, dock lättare sagt än gjord... haha, nåja vi kom ju dit iallafall tillslut. 
 
Efter några timmar? där hoppa vi in i bilen igen, for till plax på dans och när det sluta va vi så sjukt hungriga så vi for in till ABC på mat innan vi drog hemåt efter en enligt mig riktigt bra och sjukt rolig kväll!
Tack för den guys! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback