Whatever Makes You Smile, Keep It

Sluta skolan redan ett idag men var tvungen att va kvar ända tills 17.10 när bilteorin börjar så fördrev tiden med att skriv en modersmåls inlämnings sak, räkna matte och besöka studiehandledaren för att planera lite inför studentskrivningarna och sådant, fick nog tiden att gå åt i alla fall.
 
Efter bilteorin var pappa snäll och hämta mig och nu sitter jag hemma och njuter över att jag gjort alla läxorna redan tidigare idag, samt tanken att det är fredag och helg imorgon, Tror denna helg kommer bli riktigt najs faktiskt, nog för att typ alla helger har varit det på senaste tiden men haha! 
Till på köpet så har jag bara ynka två lektioner imorgon eftersom nästan alla lärare ska iväg till Umeå, dock blir vi tvungna att jobba hemifrån istället men ändå så himla skönt!
 
💛

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback