Intressantare blogg

För att jag skall få igång denhär bloggen och för att göra den till en kanske lite intressantare blogg skall jag lägga till en lista:


1.Presentera mej själv + 10 fakta om mig
2.Mina drömmar
3.En bild på mig för 2 år sen
4. det här åt jag idag
5.Vad är kärlek?
6.Mina föräldrar
7.Min bästa vän
8. Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon
9.Mitt drömbröllop
10. Det här hade jag på mig idag
11.Mina syskon
12.I min handväska
13.Ett barndoms minne
14.Den här veckan
15.Ett speciellt minne
16.Detta ångrar jag
17.Mitt favorit minne
18.Mina förebilder
19.Bilder som ger underbara minnen
20.Det här skall jag bli när jag blir stor
21.Min favorit mat
22.Min favorit låt
23.Det här får mig att må bättre
24.Min favoritårstid, varför?
25.Det här får mig att gråta
26.Den här månaden
27.Mitt favorit programm
28.Det här saknar jag
29. Min favorithögtid, varför?
30.De vackratse sakerna någon har sagt till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback