Historia

Skolan idag var som vanligt, de tre timmarna av slöjd var väl int dagens bästa men man överlevde, vi hadde också modersmålsprov som var jätte lätt kan ju hoppas man får bra i det iallafall. Kvällen har tillbringats med Historia boken i famnen eftersom jag snart har prov och hinner inte läsa senare men jag har även hunnit se på The O.C. :) Imårgon är sista dagen i skolan denna vecka för mig eftersom jag skall med skolmusikkåren på fredag och spela i Oravais, även shopping kommer det att bli av under fredagens gång. Men imårgon skall jag även på orkester övning på kvällen så jag hoppas ni förstår att jag inte kanske kommer att kunna uppdatera något under dessa två dagar men Vi hörs!



Pysen som just nu "hjälper" mig med att läsa på prov och göra blogginlägg. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback