2 Dagar oc 11 Timmar!

For iväg till Millas en kompis igår kväll då och tittade en läskig/äcklig skräckfilm och sen for vi ut i centrum av Ilmajoki innan vi tillslut begav oss av hem till henne igen och nu är ännu en skoldag i Ilmajoki avklarad! Endast 2 dagar och några timmar kvar nu om vi ska vara exakta! :) Måste faktiskt erkänna att jag längtar hem till min familj och mina vänner nu just nog för att det varit väldigt intressant att vara med om elevutbyte men ska trots det bli skönt att komma hem ;) Nåja nu just sitter vi hemma hos Milla och Fanny, Jenna och en kompis som heter Anna är också här. Tror vi ska äta någonting snart och sen åker vi iväg till Seinäjoki på lite shopping. Imorgon vet jag ännu inte vad vi ska göra på kvällen men hörs väl nångång imorgon. :) 
 
Var tvungna att göra oss på lite bättre humör trots hemlängtan så jaa...Hahah man har bara så roligt som man gör de! ;) 
 (Var meningen detta inlägg skulle ha kommit upp tidigare idag men hann inte publicera det då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback